תקנון ותנאי שימוש באתר

1. מבוא ברוכים הבאים לאתר מומנטום – קורסים. על ידי גישה או שימוש באתר https://gunbox.co.il/

אתם מסכימים להיות מחויבים לתנאים וההוראות המופיעים במסמך זה ("תנאי השימוש"). אם אינכם מקבלים חלק מתנאי השימוש, אינכם מורשים להשתמש באתר זה.

2. זכויות קניין רוחני כל התכנים שבאתר, כולל טקסטים, גרפיקה, לוגואים, תמונות, קליפים אודיו ווידאו, פטנטים, סימני מסחר וכל מאפיין אחר של האתר, הם בבעלות האתר או שהאתר רשאי להשתמש בהם. אסור להעתיק, לשכפל, לשדר, לפרסם או למכור כל מידע או חומר מהאתר ללא אישור מקדים מהנהלת האתר.

3. שימוש באתר האתר מוגן בפטנטים ובזכויות יוצרים. אסור לשבור, לפרוץ, להעתיק, לשדר, לשנות או להשתמש בכל חלק מהאתר בלא הרשאה בכתב מהמחזיקים בזכויות.

4. פרטיות האתר מכבד את פרטיות המשתמשים ומתחייב לשמור על המידע האישי שתספקו במהלך השימוש באתר. למידע נוסף אודות כיצד אנו אוספים ומשתמשים במידע עליכם, אנא עיינו במדיניות הפרטיות שלנו.

5. שינויים בתנאי השימוש הנהלת האתר רשאית לעדכן ולשנות את תנאי השימוש מעת לעת ללא הודעה מוקדמת. על המשתמשים לבדוק את תנאי השימוש באופן קבוע לכל שינוי או עדכון.

6. הגבלת אחריות האתר והתכנים הכלולים בו מוצעים כפי שהם וללא כל אחריות. האתר לא יהיה אחראי לכל נזק, ישיר או עקיף, שייגרם למשתמשים או לצד שלישי כתוצאה משימוש או אי שימוש באתר.

7. חוק ושיפוט תנאי השימוש ינוהלו ויופעלו בהתאם לחוקי מדינת ישראל. כל סכסוך הנובע מתנאי השימוש באתר זה יובא לפני בית המשפט המוסמך בתל אביב, ישראל.

שליחת הודעה
הזמינו את ארגז הנשק!
Gun Box - ארגז הנשק הביתי שלך!
ברוכים הבאים לGun Box 👋
הזמינו כעת באמצעות הwhatsapp.